Garantie & Klachten 

Garantie 

Met heel veel liefde, zorg en aandacht werk ik aan je toffe bestelling en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens de verzending of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek hierover melding te maken bij mij. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het product. 

Klachten 

Het kan helaas altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals je gewild zou hebben. Ik zou het heel fijn vinden al je, je klacht eert bij mij kenbaar maakt door een mail te sturen naar info@leukefrutsels.nl Komen we er samen niet uit, dan is er de mogelijkheid om je klacht aan te melden voor bemiddeling bij Stichting Webwinkelkeur, via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor de klanten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese commissie. Het ORD-platform kun je vinden via https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Mocht jou klacht nog ergens anders in behandeling zijn, sta je altijd vrij om ook bij dit platform je klacht in te dienen. 

 

 

© 2016 - 2022 Leukefrutsels | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel